logo
امروز : سه شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۶
[ شناسه خبر : ۴۰۹۵۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
استاندار زنجان:

جوانان حماس پرچمداران راه مقاومت هستند

جوانان-حماس-پرچمداران-راه-مقاومت-هستند
استاندار زنجان با اشاره به اینکه دشمنان سید لبنانی را شهید کردند اما جوانان حماس ادامه دهنده راه ایشان خواهند بود گفت: صهیونیست‌ها با مشارکت و پشتیبانی آمریکا جنایت‌های وحشیانه را در منطقه انجام می‌دهند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ محسن افشارچی در مراسم گرامیداشت شهید سید حسن نصرالله و سردار عباس نیلفروشان با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی، بر اهمیت مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان تاکید کرد.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با وجود همه فشارها به قدرت بازدارندگی رسیده است، گفت: خداوند به انقلاب ما کمک کرده است و امروز شاهد شکوفایی این انقلاب هستیم.

استاندار زنجان با اشاره به سختی‌های راه مقاومت، افزود: نصرت خدا به راحتی به دست نمی‌آید و باید برای آن تلاش کنیم و با مقاومت نصرت الهی شامل حالمان شده و دستاوردهای بزرگ به دست می‌آید.

وی با تمجید از شخصیت والای شهید سید حسن نصرالله، اظهار داشت: مقام معظم رهبری از شهید نصرالله به عنوان مرد مجاهد، کبیر و رهبر مدبر سیاسی یاد کردند. این شهید بزرگوار علاوه بر شجاعت و دلاوری، از دانش و بینش سیاسی بالایی برخوردار بود و توانست سازمان بزرگی را ایجاد کند.

افشارچی با اشاره به محبوبیت شهید سید حسن نصرالله در میان همه اقشار مردم لبنان، گفت: سید حسن نصرالله شخصیتی محبوب بود که توانست همه گروه‌ها و مذاهب را زیر پرچم مقاومت متحد کند.

وی در پایان سخنان خود، بر ادامه راه شهدا و حمایت از مقاومت تاکید کرد و گفت: ما با ثبات قدم بیشتر پشت سر مقاومت هستیم و این انقلاب پشت سر مقاومت است. ما نه زیر بار ظلم می‌رویم و نه به کسی ظلم می‌کنیم و انقلاب ما از مظلومان نیز دفاع می‌کند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اخبار پربازدید

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۴۷
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۱۱
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۶
  • غروب آفتاب : ۱۸:۰۰
  • اذان مغرب : ۱۸:۱۸
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۳